كودكي گستاخ و بازيگوش
فهرست دوستان
اين کاربر هيچ دوستي ندارد.
 
از نگاه ديگران

نظري در مورد اين كاربر ارسال نشده است.


مشخصات
كودكي گستاخ و بازيگوش
وبلاگ : استاد شهيد دكتر علي شريعتي
پارسي يار : كودكي گستاخ و بازيگوش
كودكي گستاخ و بازيگوش

نام: كودكي گستاخ و بازيگوش
نام مستعار: كودكي گستاخ و بازيگوش
جنسيت: مرد
استان محل سكونت: تهران
شهر: تهران
آدرس: تهران
زبان: فارسي
تاريخ تولد: 3 / ارديبهشت / 1363
سن : 39 سال و 11 ماه و 26 روز
تاريخ عضويت: 85/6/16
سن وبلاگ : 17 سال و 7 ماه و 12 روز
وضعيت تاهل: مجرد
شغل: دانشجو
تحصيلات: ليسانس
وزن: 57
قد: 164

لينك مورد علاقه: www.shariati.com/

لينك مورد علاقه: www.ehsanshariati.com/

لينك مورد علاقه: shariatibonyad.free.fr/

درباره خودم: مرگ نمي دانم پس از مرگم چه خواهد شد نمي خواهم بدانم کوزه گر از خاک اندامم چه خواهد ساخت. ولي آنقدر مشتاقم ، که از خاک گلويم سوتکي سازد گلويم سوتکي باشد به دست کودکي گستاخ و بازيگوش و او يک ريز و پي در پي دم گرم خودش را در گلويم سخت بفشارد! و خواب خفتگان خفته را آشفته سازد! بدين سان بشکند دائم ، سکوت مرگبارم را .
توضيح: خدايا ! کافر کيست ؟ مسلمان کيست ؟ شيعه کيست ؟ سني کيست ؟ مرزهاي ميان هرکدام، کدام است ؟ من آرزو مي کنم که روزي سطح شعور و شناخت مذهبي ، در اين تنها کشور شيعه جهان ، به جايي برسد که سخنگوي رسمي مذهب ما فاطمه را آن چنان بفهمد که ؛سليمان کتاني ؛ طبيب مسيحي شناسانده است ، و علي را آنچنان که دکتر جورج جرداق توصيف مي کند و اهل بيت را آنچنان که ماسينيون کاتوليک تحقيق کرده است و ابوذر غفاري را آنچنان که جودة السحار نوشته است و حتي قرآن را آنچنان که بلاشر؛ کشيش رسمي کليسا ترجمه نموده است و پيغمبر ما را آنچنان که ردنسن ؛ محقق يهودي مي بيند ؛ بفهمد . خدايا ! به من بگو! تو خود چگونه مي بيني و چطور قضاوت مي کني؟ آيا عشق ورزيدن به "اسم ها" تشيع است ؟يا شناختن "مسمي ها "؟ و بالاتر از اين ها؛ آيا تشيع پيروي از "رسم ها"ست ؟! خدايا ! به من زيستني عطا کن که در لحظه مرگ بر بي ثمري لحظه اي که براي زيستن گذشته است حسرت نخورم ، و مردني عطايم کن که بر بيهودگيش سوگوار نباشم.بگذار تا آنرا من ، خود انتخاب کنم اما آنچنان که تو دوست داري. خدايا ! چگونه زيستن را تو به من بياموز ، چگونه مردن را خود خواهم آموخت . خدايا ! رحمتي عطايم کن تا ايمان ، نان و نام برايم نياورد ، قوتم بخش تا نانم را و حتي نامم را در خطر ايمانم افکنم ، تا از آنها باشم که پول دنيا را مي گيرند و براي دين کار مي کنند ؛ نه آنها که پول دين مي گيرند و براي دنيا کار مي کنند . خدايا ! مگذارکه ؛ ايمانم به اسلام و عشقم به خاندان پيامبر مرا با کسبه دين و حمله تعصب و عمله ارتجاع هماواز کند . مگذارکه ؛ "دينم" در پس "وجهه ديني ام" دفن شود. و مگذارکه ؛ آنچه را حق مي دانم ، به خاطر آنکه بد مي دانند کتمان کنم . خدايا ! مرا به کاملترين مراتب ايمان برسان .و يقينم را فاضلترين درجات يقين ساز. و نيتم را به بهترين نيتها و عملم را به بهترين اعمال ترفيع ده.و به لطف خود نيتم را کامل و خالص ساز. و يقينم را ثابت و پابرجاي دار و بقدرت خود آنچه را که از من تباه شده اصلاح فرماي. خدايا ! مهماتم را که باعث دل مشغولي من است ، کفايت کن و مرا بکاريکه فردا ، از آن مورد سوال قرار مي دهي بگمار ، و روزگارم را در آنچه براي آنم آفريده اي مصروف دار و از غير خود بي نيازم ساز. دکتر علي شريعتي
بهترين حرف: خدايا ! عقيده مرا از دست عقده ام مصون دار. خدايا ! به من قدرت تحمل عقيده مخالف را ارازني کن. خدايا ! مرا همواره آگاه و هوشيار دار ، تاپيش از شناختن درست و کامل کسي يا فکري درباره آن قضاوت نکنم.


آخرين يادداشت وبلاگ

ParsiBlog.com ® © 2010